|

Konec slevové bubliny?

Velmi ambiciózní projekt AukroCity (slevový server) je podle Lupa.cz již minulostí. Zlatá horečka bezcenných slevových serverů snad konečně odchází.  Pod článkem shrnuje uživatel Insider ve svém komentáři hlavní důvody, proč slevové servery postupně zaniknou, nebo budou přinejmenším živořit.

Komentář uživatele z Lupa.cz

Je zajímavé, že v článku není informace o tom, že v ringu už dávno leží ručník hozený IInfem, když se zbavilo KupDnes.cz

Ono to dává smysl, protože když to trochu shrnu, tak co na slevových serverech dnes najdeme?
1) Uměle předražené zboží, které i v ceně „po slevě“ je často dražší než to samé v jiném obchodu bez slevy

2) Nabídku restaurací na jídlo, ke kterému se doplácí drahé pití, kde je zákazník omezován až šikanován (nutno se rezervovat, nepřijímají víc než x kuponových zákazníků za den, takže sice „mají plno“, ale když tam přijdete, je prázdno, nicméně neobsluží vás), nutnost vytahovat kupon předem (takže např. pizza potom vypadá hůř než rozmrazený Euroshopper z Alberta) atd.

3) Pobyty vesměs v hotelech/penzi­onech, kam by člověk vůbec nejel (mizerná poloha, mizerné služby apod.).

4) Fiktivní nabídky, kterými proslul zejména Nebeslev na služby své dceřinné zážitkové společnosti KupToNej. Prodají stovky kuponů na služby, které pak následně „z technických důvodů“ opakovaně ruší (zagooglete si, ať je to půjčování Harleje, vznášedla, zorbing, balónový let… všechno to jsou příklady akcí, které se neuskutečňují – harleje ukradli, vznášedlo se rozbilo, na zorbing jim odpadl instruktor, rezervovaný balon nemůže letět kvůli počasí, ačkoliv to není pravda a po přesunu rezervace na další termín se to čirou náhodu celé opakuje). Zda to v Kuptonej dělají proto, že tak mají de facto bezplatný úvěr v řádech milionů nebo spoléhají na to, že se na to lidé vykašlou a kupony nechají propadnout. Každopádně pan Doubrava se směje.

5) Nabídky podniků, které po slevových serverech neustále kolují sem a tam, protože jiné než slevové zákazníky těžko shánějí. Ať je to pizzeria Cappuccini, sushi bar spojený s kadeřnictvím uprostřed paneláků ve Stodůlkách Takahashi, vyhlášený Svět piva nebo hospoda Krymská jednička, která se nedávno po spoustě negativních komentářů na netu změnila na „Rohozecká 1“.

A navíc většina těch podniků, které slevy dřív nabízely, dávno přišla na to, že slevový zákazník se nevrací, ale jde příště jinam zase za slevou. A že je lepší mít v hotelu 20 solventních hostů než tam mít 150 lidí ze slevomatu, kteří ve finále udělají útratu stejnou jako těch 20 solventních, ale je kolem nich 7x tolik práce.

Proto nabídky akcí vypadají tak, jak jsem popsal výše a proto je v ČR na „slevových serverech hromadného nakupování“ běžné, že k aktivaci „hromadného nákupu“ je třeba 1 zákazník a celkový počet prodaných kuponů se pohybuje často v jednotkách, v lepším případě desítkách kusů. Takže se dá čekat, že slevové servery budou mizet čím dál tím častěji. Zůstane pár tahounů plus ty garážové projekty, kdy Pepa z Horní Dolní občas obejde pár místních hospod a penzionů a na svůj server  dá jejich nabídky, protože náklady s tím má nulové a měsíční příjem 5000Kč je pro něj super výdělek.

Insider (neregistrovaný uživatel lupa.cz)

Reklamní pohádka pro dospělé

Krátký URL: http://media.memy.cz/?p=6735

Autor v Čvn 8 2012. Soubor pod On-line, Zajímavosti. Můžete sledovat všechny odezvy na tento vstup pomocí RSS 2.0. Komentáře a ping jsou v současné době uzavřeny.
pridej.cz

Komentáře jsou uzavřeny